Asiakaskokemus on kuuma sana nyt joka puolella. Tulokset asiakaskokemukseen panostamisen liiketoimintahyödyistä ovat nostaneet termin vakioagendalle myös b2b-liiketoiminnassa. Mitä asiakaskokemus johtamisen näkökulmasta tarkoittaa ja miten se liittyy muuhun liiketoiminnan kehittämiseen? Siitä puhumme webinaarissa Integralin Anne Ebelingin kanssa perjantaina 13.10. klo 9.00.
”Hei Virpi. Olen tosi pahoillani, mutta me joudumme karsimaan nyt budjetistamme merkittävästi. Konsernijohdolta tuli ehdoton kielto ulkopuolisten palvelujen ostoon loppuvuodeksi.” Jotakuinkin näillä sanoilla asiakkaani yhdyshenkilö, jonka kanssa olimme tehneet yhteistyötä useampia vuosia, toivotti minut tervetulleeksi palaveriin toukokuussa 2008. Palaverin alkuperäisenä tarkoituksena oli ollut allekirjoittaa useamman sadan tuhannen euron arvoinen sopimus, jonka sisältö oli jo aiemmin neuvoteltu. Salaman lailla kotimaan kamaralle iskenyt äkkitaantuma ehti kuitenkin ensin. Muistan yhä tunnelmat molemmilla puolin...